کلینیک تخصصی دهان پزشکی و دندانپزشکی نگین

سلامتی دهان ، زیبایی دندان

شیراز، چهارراه زرگری، به سمت چمران
ساختمان پزشکی ابن سینا، واحد۱۸
07136276287
09900439004
07136276289
شنبه – چهارشنبه : 9:00 الی 21:00
پنج شنبه : 9:00 الی 14:00 / جمعه : تعطیل

کاشت ایمپلنت دیجیتال در شیراز

کاشت ایمپلنت دیجیتال در شیراز

پیشنهاد ویژه

ایمپلنت دیجیتال دندان در شیراز

ایمپلنت دیجیتال در شیراز روشی مدرن و جدید جهت کاشت ایمپلنت دندان می باشد. ایمپلنت دیجیتال برای اشخاصی که از کاشت دندان و جراحی می ترسند روشی موثر است؛ زیرا ایمپلنت دیجیتال با استفاده از ابزار و تکنولوژی جدید سه بعدی سازی ، به جراحی به حداقل میزان برش، درد و خونریزی می پردازد و پایه ی ایمپلنت را با دقت زیادی درون استخوان فک قرار می دهد. ایمپلنت دیجیتال از مدل سازی سه بعدی کامپیوتر جهت بررسی شرایط استخوان فک و موقعیت قرار گیری رشته های عصبی در آن ناحیه استفاده می کند به همین دلیل دندانپزشک با اطلاعات بیشتر و دقیق تری می تواند ایمپلنت دندان را با کمترین میزان برش در محل مناسب خود کارگذاری کند.

ایمپلنت دندان به روش دیجیتال

ایمپلنت دندان به روش سنتی در شیراز

 ایمپلنت دندان در شیراز روشی جهت جایگزین دندان های از دست رفته است که امروزه به عنوان درمان استاندارد برای پر کردن جای خالی دندانها در نظر گرفته میشود. در روش سنتی ایمپلنت دندان، یک میله کوچک پیچی شکل طی یک عمل جراحی در داخل استخوان فک فرو میرود تا به استخوان اطراف جوش خورده و آماده نگه داشتن تاج مصنوعی دندان شود. در واقع می توان گفت پایه ایمپلنت به عنوان ریشه دندان، و روکش دندان به عنوان تاج دندان عمل می کند. پایه ی ایمپلنت معمولا از جنس تیتانیوم بوده؛ زیرا تیتانیوم سازگاری بیشتری با استخوان فک دارد و به خوبی درون آن جوش می‌خورد.

دندان ها ممکن است در اثر عوامل مختلفی مانند ضربه، بیماری های لثه، پوسیدگی و یا مشکلات استخوان فک از بین برود. ایمپلنت دندان روشی جهت جایگزین کردن دندان های از بین رفته می باشد . ایمپلنت روشی مدرن، با طول عمر زیاد و ظاهری شبیه به دندان های طبیعی می باشد که از آن به عنوان جایگزین دندان های مصنوعی و بریج در فک بالا و پایین استفاده می شود.

مطالب مرتبط  6 تفاوت اصلی لمینت دندان با کامپوزیت

ویدیو کاشت یک واحد ایمپلنت کره ای در کلینیک دندانپزشکی نگین

تفاوت ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت معمولی

پایه های ایمپلنت به کار رفته در استخوان فک ، در ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت معمولی کاملا شبیه به هم هستند. مهم ترین تفاوت این دو روش در تکنولوژی مورد استفاده و روند کارگذاری ایمپلنت می باشد. در ایمپلنت دیجیتال چون از نرم افزارهای کامپیوتری استفاده می شود ، وضعیت دقیق فک و ناحیه ی بدون دندان بررسی می شود و دندانپزشک با دقت بیشتر و کمترین میزان برش می تواند ایمپلنت را در جای مناسب خود جایگذاری کند. ایمپلنت دیجیتال نیازی به بخیه و کشیدن آن ندارد. به علت برش کم در لثه ، بیمار درد و خونریزی کمتری دارد. تفاوت دیگر ایمپلنت دیجیتال و معمولی هزینه بالاتر ایمپلنت دیجیتال نسبت به ایمپلنت معمولی است. ایمپلنت دیجیتال با ظرافت بیشتر و دقیق تری نسبت به نوع معمولی است.

ایمپلنت دیجیتال دندان

ایمپلنت دیجیتال دندان در شیراز برای چه کسانی مناسب تر است؟

ایمپلنت دندان دیجیتال در شیراز برای افرادی با شرایط زیر نیز مناسب می باشد:

  • افراد سیگاری
  • افراد دیابتی
  • افرادی که عرض استخوان فک آنها کم است و پیوند استخوان جهت ایمپلنت دندان به آنها توصیه شده است.
  • افرادی که ارتفاع استخوان فک آنها کم است و جابه جایی عصب جهت ایمپلنت دندان به آنها توصیه شده است.
  • افرادی که نیاز به روکش فوری دارند.

مزایای ایمپلنت دیجیتال دندان در شیراز

ایمپلنت دیجیتال دندان

توجه کنید که هنگام استفاده از ایمپلنت دیجیتال در شیراز شما از تمامی مزایای ایمپلنت دندان معمولی نیز بهره مند می شوید. مزیت های کاشت ایمپلنت دندان ( روش معمولی و دیجیتال ) عبارتند از:

  • طبیعی بودن ظاهر دندان و ظاهری کاملا مشابه دندان های خود فرد
  • طبیعی بودن عملکرد دندان
  • تحریک استخوان فک جهت سفت و محکم شدن برای حفظ ساختار صورت
  • نیازی به مراقبت خاص ندارد
  • دوام و طول عمر بالایی دارد
مطالب مرتبط  تفاوت لمینت دندان و کامپوزیت در چیست؟ بررسی قیمت ها و انواع آنها

کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال در شیراز مزایای دیگری نیز دارد که عبارتند از:

نیازمند زمان کمتری جهت کاشت ایمپلنت

یکی از بهترین مزیت های ایمپلنت دیجیتال نسبت به ایمپلنت معمولی این است که زمان مورد نیاز جهت کاشت ایمپلنت دندان در شیراز به روش دیجیتال کمتر است. جراحی ایمپلنت دیجیتال حدود 20 دقیقه انجام می شود.

نصب سریعتر ایمپلنت

کاشت ایمپلنت دیجیتال در شیراز بسیار سریعتر از روش معمولی انجام می شود به گونه ای که پس از 5 تا 7 روز کاری کل فرایند کاشت دندان انجام می شود. کل فرایند کاشت دندان به روش سنتی معمولا 120 روز طول می کشد.

ایجاد آسایش و آرامش بیشتر حین انجام ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال در شیراز برای فرد آسودگی و آرامش بیشتری حین عمل و پس از آن خواهد داشت. بی حسی موضعی استفاده شده در این روش باعث کاهش درد و ناراحتی برای فرد می شود.کاهش نیاز به برش جراحی و همچنین عدم نیاز به بخیه از دیگر ویژگی هایی است که سبب آسودگی خاطر بیمار می گردد.

کاهش تعداد دفعات مراجعه به دندانپزشک

ایمپلنت دیجیتال دندان

جهت کاشت ایمپلنت دندان و تکمیل پروسه ی درمان نیاز است که فرد چندین جلسه به دندانپزشکی مراجعه کند و توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان معاینه شود که تعداد مراجعات در روش ایمپلنت سنتی حدود 7 جلسه و در روش ایمپلنت دیجیتال حدود 3 جلسه می باشد.

کاهش میزان درد ناشی از ایمپلنت دندان

درد ناشی از عمل در افرادی که از روش دیجیتال استفاده می کنند به دلیل کاهش میزان برش های جراحی و عدم نیاز به بخیه کمتر است.

مطالب مرتبط  بهترین کلینیک دندانپزشکی شیراز

کوتاه بودن دوران نقاهت و بهبودی

چون روش کاشت ایمپلنت دیجیتال یک روش درمانی با حداقل میزان برش جراحی و عدم نیاز به بخیه می باشد، دوران بهبودی حاصل از آن نیز کوتاه تر است.

پایداری و دقت بیشتر در انجام کاشت ایمپلنت

چون جهت کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال از ابزار های کامپیوتری استفاده می شود که شرایط استخوان فک جهت جایگذاری ایمپلنت را به دقت بررسی می کند، بنابراین متخصص کاشت ایمپلنت دیجیتال در شیراز با دقت بیشتری می تواند ایمپلنت را بکارد.از طرفی بالابودن دقت این روش باعث می شود که ایمپلنت و روکش به خوبی به هم بچسبند و پایداری بیشتری داشته باشند.

4.7/5 - (22 امتیاز)

برای اطلاع از تخفیفات ویژه کلینیک نگین و مشاوره رایگان، شماره تماس خود را وارد کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x